Výberové konanie na dodávateľa grafických prác, SMM, správu web stránok
4. JANUÁRA 2024
Dátum vyhlásenia výberového konania: 4.1.2024
Podmienky:
Prihláška do výberového konania bude zaradená, ak bude obsahovať:
- príslušné oprávnenie k podnikaniu,
- predmetom jeho podnikania je činnosti vyžadovaná vyhlásením výberového konania,
- má odbornú spôsobilosť pre splnenie zákazky,
- na jeho majetok nebol vyhlásený konkurz alebo zahájené konkurzné alebo vyrovnávacie konanie alebo nie je v likvidácii,
- je vlastníkom produktu (výrobku a/alebo služieb), ktorý ponúka alebo na základe platných zmlúv s takým produktom je oprávnený nakladať,
- má technické a materiálne vybavenie k splneniu zákazky,
- je schopný doložiť informácie o významných dodávkach uskutočnených v uplynulom období s uvedením objednávateľa, prípadne kupujúceho, miesta a doby plnenia. Ukážky reálnych referencií.
Uvedené potvrdí zaslaním príslušných dokladov.
Prihláška do výberového konania bude zaradená, ak bude obsahovať:
projekt č. 1, projekt č. 2 a projekt č. 3.
Zadanie projektu č. 1 – Grafické práce – mesačný paušál
Zhotovovanie grafických návrhov a dielčích grafických prác podľa požiadaviek objednávateľa, vrátane zakúpenia obrázkov z fotobanky (tvorba billboardov, plagátov, letákov, vizuálov do printu, brožúr, katalógov, úprava fotografií, úprava súčasných etikiet a iných grafických výstupov, vrátane tlačových dát podľa požiadaviek.
Zadanie projektu č. 2 – Social Média Marketing
Celoročná komunikácia na sociálnych sieťach Facebook, Instagram, YouTube, Tik Tok. Tvorba kvalitného, hodnotného a konzistentného obsahu.
Social média FB, IG základ
- 8x IG príspevok
(4x IG reels vlastná produkcia 2x grafický post vlastná produkcia, 1x IG reels zostrih mesiaca, 1x IG reels hotový obsah)
- 8x FB príspevok
(4x fotka vlastná produkcia, 3x grafický post vlastná produkcia, 1x video hotový obsah)
- 3x YT príspevok
(2x shorts vlastná produkcia, 1x shorts zostrih mesiaca
Social média FB, IG – social care
- setup spolupráce, systémov, definovanie požadovaných výstupov monitoringu
- 1 odpoveď na každý komentár s negatívnym sentimentom
- v prípade hrozby flamu upozornenie a dohodnutie ďalšieho postupu (24/7)
Social médiá YouTube
- zabezpečiť zhromažďovanie, prípadnú rýchlu úpravu (napr. pridanie packshotu HYZA) a upload obsahu na sociálnu sieť YOUTUBE – snaha aby na profile HYZA na YT bol všetok video content, ktorý značka má k dispozícii
Social média – FB page like kampaň
- target: nárast o 5 000 až 6 000 v porovnaní s rokom 2023 – kredity
Social média – boostovanie postov IG+FB+YT
Social média – boostovanie postov Súťaže
Komunikácia na sociálnej sieti TikTok
Zadanie projektu č. 3 – Webstránky
Podpora a údržba 3 stránok:
https://hyza.sk/ (4x ročne security update)
https://hyza.sk/sous-vide (2x ročne ročne security update)
https://hyza.sk/dobrotkovo/ (2x ročne ročne security update)
Uviesť: Realizované projekty, referencie
V daných projektoch počítame s minimálne ročnou spoluprácou pre rok 2024, so spôsobom fakturácie na mesačnej báze.
Ďalšia spolupráca nad rámec vymenovaného po spoločnej obojstrannej komunikácii a dohode.
Lehota na predloženie ponuky: do 31.1.2024
Forma predloženia ponuky: ponuky poslať poštou na adresu
Sekretariát
HYZA a.s.
Odbojárov 2279/37
955 92 Topoľčany
v zalepených obálkach označených „Neotvárať VK – Marketingová agentúra“.
Pripojiť aj elektronické médium, flash disk a pod.
Vyhodnotenie výsledku výberového konania: do 12.2.2024
V prípade doplnenia informácií zašlite dotaz na e-mail: marta.matusova@hyza.sk.
* výberové konanie bolo zrušené