Kuracie mäso z dobrej adresy: Neodradia nás ani zlé časy
13. NOVEMBRA 2020
Koronavírus a s ním súvisiaca pandémia sa opäť citeľnejšie prihlásila o slovo, a tak sa mnohé spoločnosti budú musieť znovu prispôsobiť sťaženým podmienkam a opatreniam. Výnimkou nie je ani hydinársky priemysel. Ako vníma situáciu jeden z našich najväčších výrobcov kvalitnej domácej hydiny, spoločnosť HYZA, a.s.?
Pandémia preverila našu nezlomnosť
Nie je tomu tak dávno, čo sme sa ako spoločnosť ocitli pred novou výzvou – spoločne čeliť novému, doposiaľ neznámemu nepriateľovi – vírusu COVID-19. Nikto z nás na to nebol pripravený, no i napriek tomu sme museli všetci konať. Veľmi operatívne, rýchlo a bez kompromisov. “Tak, ako mnohé iné spoločnosti, aj tá naša bola nútená v krátkom čase siahnuť po krízových riešeniach a prakticky zo dňa na deň zmeniť svoj zabehnutý režim. Toto náročné obdobie sme však spoločne ustáli a nakrátko si ako-tak vydýchli. Žiaľ, situácia sa opäť dramaticky zhoršuje a my sa jej budeme musieť s maximálnou mierou rešpektu a zodpovednosti opäť prispôsobiť. S veľkou pokorou, no ešte väčším odhodlaním veríme, že sme na to pripravení.” Ing. Jiří Šavrda, výkonný riaditeľ HYZA, a.s
Rok plný zmien
Tento rok sa do histórie značky HYZA bezpochyby zapíše ako rok plný zmien. Napriek náročnej “koronavírusovej” situácii, v ktorej sa naša spoločnosť ocitla, aj naďalej jasne hovoríme, na čom sme dlhé roky pracovali. V čase plnom obáv a neistôt totiž značka HYZA prináša svojim spotrebiteľom pocit istoty, bezpečia a stability.
Hlavným poslaním značky je totiž dlhodobo uspokojovať potreby zákazníkov prostredníctvom nadštandardnej kvality a čerstvosti produktov, rýchlosti dodania, dohľadateľnosti pôvodu a úprimnej komunikácii. Zároveň si však značka kladie za cieľ byť stabilným lídrom a prvou voľbou na trhu s hydinou a hydinovými výrobkami, ktorý vyrába čerstvé, kvalitné a bezpečné produkty obľúbené u zákazníkov a prispieva tak k zdravšiemu a spokojnejšiemu životu ľudí naprieč generáciami.
Všetky tieto posolstvá sa značka HYZA rozhodla pretaviť aj do svojich vizuálov a obalovín produktov, aby boli pre spotrebiteľov ľahko odčitateľné, identifikovateľné a dokonale odlíšiteľné od konkurencie. “Už dlhšiu dobu sme pociťovali potrebu výraznejšie komunikovať smerom k spotrebiteľom hlavné posolstvá a hodnoty našej značky. V súčasnosti totiž čoraz viac rezonuje hlas ľudí, ktorí sa dopytujú po kvalitných, bezpečných a čerstvých mäsových výrobkoch domáceho pôvodu. Naša spoločnosť chce dať týmto ľuďom jasnú a jednoznačnú odpoveď, že v HYZA sú na dobrej adrese.” Ing. Jiří Šavrda, výkonný riaditeľ HYZA, a.s.
Kurča z dobrej adresy v novom šate
Kuracie mäso, ktorého poznávacím znakom je vynikajúca chuť, čerstvosť, absencia škodlivých látok, je vyrábané z preverených domácich chovov, humánne porazené a pravidelne veterinárne testované, si oprávnene vyslúžilo titul: “Úprimné kurča z dobrej adresy.”
Na pultoch predajní ho zákazníci objavia v úplne novom šate! Značka HYZA totiž v rámci redefinovania svojej stratégie pristúpila i k zmene vizuality svojho produktového portfólia. Obaly výrobkov sú modernejšie, atraktívnejšie a zároveň jasne odlíšiteľné od konkurencie: “Naše produkty teraz spotrebitelia objavia na pultoch predajní v nových, atraktívnych obaloch. Veríme, že naše kuracie výrobky z dobrej adresy, ich nadštandardná kvalita, dohľadateľnosť pôvodu a úprimná komunikácia v novom, modernom šate, našim spotrebiteľom rozhodne zachutí.” Ing. Jiří Šavrda, výkonný riaditeľ HYZA, a.s.