Vyhlásenie výberového konania „VOIP + Call Center“
12. APRÍLA 2018
Vyhlásenie výberového konania
„VOIP + Call Center“
spoločnosťou HYZA a.s., so sídlom Topoľčany, Odbojárov 2279/37,
PSČ 955 92, IČO: 31 562 540
Dátum vyhlásenia výberového konania: 12.4.2018
PODMIENKY:
Prihláška do výberového konania bude zaradená, ak bude obsahovať:
- má príslušné oprávnenie k podnikaniu,
- predmetom jeho podnikania je činnosti vyžadovaná vyhlásením výberového konania,
- má odbornú spôsobilosť pre splnenie zákazky,
- na jeho majetok nebol vyhlásený konkurz alebo zahájené konkurzné alebo vyrovnávacie konanie alebo nie je v likvidácii,
- je vlastníkom produktu (výrobku a/alebo služieb), ktorý ponúka alebo na základe platných zmlúv s takým produktom je oprávnený nakladať,
- má technické a materiálne vybavenie k splneniu zákazky,
- je schopný doložiť informácie o významných dodávkach uskutočnených v uplynulom období s uvedením objednávateľa, prípadne kupujúceho, miesta a doby plnenia. Uvedené potvrdí zaslaním príslušných dokladov.
Zadanie:
Projekt VOIP + call center v sebe zahŕňa implementáciu VOIP ústredne na pokrytie cca 48 klapiek.
Nasadením VOIP očakávame skvalitnenie našich služieb, pričom máme záujem manažovať túto sieť vlastnými prostriedkami a silami. Preferujeme zostať u nášho zmluvného operátora.
Jedná sa o tieto typy telefónov:
- prenosné 19x
- pevné 22x
- na stenu 1x
Call center bude aktivované na 6 klapkách pričom očakávame nasledovnú funkcionalitu:
- customizácia call centra bez nutnosti zásahu dodávateľa, poradie zvonení
- prioritizácia volaní na konkrétnych operátorov
- možnosť definovania oznamovacej správy pre prichodzí telefonát
- počas prac. doby
- mimo prac. doby
- časovo obmedzené napr. počas sviatkov príp. predajnej akcie
- registrácia operátora, monitoring operátora s možnosťou reportovania jeho denných aktivít a tieto aktivity agregovať na týždennej i mesačnej báze ako:
- celkový čas volajúci,
- celkový čas prijímajúci,
- celkový čas mimo pracoviska
- zoznamy čísiel – zdieľané medzi operátormi a priradené priamo operátorovi
- prehľady volaní operátorov na tieto zoznamy na dennej a týždennej báze
- prehľad aktuálnych všetkých, prijatých a neprijatých volaní so zobrazením na LCD paneli na dennej báze
- automatické zasielanie týchto ukazovateľov po dňoch na týždennej báze
- technické zabezpečenie pre 6 operátorov – telefón, náhlavná súprava
Implementácia HW a SW môže byť oddelená. Ideálne je ponúknuť VOIP a Call center spolu. V tomto projekte počítame s dlhodobou viazanosťou a k tomu prosím prispôsobiť Vaše cenové ponuky.
Riešenie môže byť realizované aj ako služba a zariadenia prenajaté k používaniu.
Príp. iné riešenia, ktoré viete zabezpečiť pre pokrytie ohlasovania predajných zákaziek prostredníctvom VOIP technológie.
Očakávaná odhadovaná výška investície: 15 000,-EUR
Lehota na predloženie ponuky do: 11.5.2018 do 12,00hod
Forma predloženia ponuky:
Ponuky poslať poštou na sekretariát spoločnosti HYZA a.s., v zalepených obálkach označených
„Neotvárať VK – VOIP + Call Center“.
Vyhodnotenie výsledku I.kola výberového konania:
Do 16.5.2018 (streda)
V prípade doplnenia informácií kontaktujte ivan.krumpar@hyza.sk